Authentic.
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
MotoryzacyjnyBlog.pl
MotoryzacyjnyBlog.pl
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
  • Aktualności

Renault Captur i Clio dostają silnik z LPG

  • 19 czerwca 2020
  • Bartosz
Udostępnij
Twittnij
Share
Share
Share

Renault wprowadza na rynek nowe Clio V oraz Captur z silnikami wyposażonymi fabrycznie w instalację LPG. Silnik zasilany dwoma paliwami to jednostka 1.0 TCe 100 KM. Jak wygląda cennik Clio i Captura z LPG?

Samochody zasilane LPG w Polsce cieszą się niesłabnącą popularnością. Są to jednak głównie auta starszego typu posiadające silnik z pośrednim wtryskiem paliwa. W przypadku najnowszych jednostek instalacja gazowa nie jest już tak opłacalna. Renault postanowiło zaspokoić potrzeby wielu klientów, oferując dwa bardzo popularne modele, Clio i Captur zasilane w LPG.

Zobacz również: Test Renault Clio V 1.0 TCe

Jaki silnik w Capturze i Clio z LPG?

Zarówno Captur, jak i Clio oferowane są z LPG w połączeniu z silnikiem 1.0 TCe o mocy 100 KM. Jednostka generuje 160 Nm maksymalnego momentu obrotowego i potrafi rozpędzić Clio do setki w czasie 11,8 sekundy. Zużycie LPG wynosi w cyklu mieszanym 6 l/100 km. Captur przyśpiesza do setki w 13,3 sekundy. Spalanie producent nie podaje.

Renault Clio z LPG

Ważne jest to, że Captur i Clio mają montowane LPG w zakładzie produkcyjnym Renault, a nie przez dealera. Podobnie sprawa przed laty wyglądała z Oplem Astrą J z LPG.

Renault od początku wszystko przemyślało i już na etapie projektowania silnika 1.0 TCe brało pod uwagę zasilanie w LPG. Konstrukcja jest więc do tego dostosowana i gaz nie ma wpływu na żywotność silnika. Klient otrzymuje pełną gwarancję. Tak samo, jak w przypadku standardowego silnika.

Zbiornik na LPG w Clio mieści 32 litry gazu, a w Capturze 40 litrów. Umieszczone są one w miejscu koła zapasowego. Przełączanie z LPG na benzynę odbywa się automatycznie.

Sprawdź: Test Renault Captur 1.0 TCe

Ceny Renault Captur i Clio z LPG

Renault Clio z LPG dostępne jest od wersji wyposażenia ZEN. 1.0 TCe 100 KM LPG kosztuje od 60 900 zł. Bez instalacji gazowej zapłacimy o 3000 zł mniej, czyli 57 900 zł. Inne odmiany wyposażenia nie są dostępne z LPG.

Renault Captur 1.0 TCe z LPG w wersji wyposażenia ZEN kosztuje do 70 900 zł. Wersja INTENSE od 79 400 zł.

Udostępnij
Twittnij
Share
Share
Share

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook
Instagram
YouTube
Twitter
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Samochody elektryczne
  • Porady
  • Akcesoria
  • Polityka prywatności
  • Współpraca

Na MotoryzacyjnyBlog.pl znajdziesz porady dotyczące samochodów oraz ich eksploatacji. Przeczytasz tu również szczegółowe testy samochodów oraz raporty o nich. Publikujemy także wiadomości ze świata motoryzacji. W samochodach szukamy przede wszystkim, emocji i radości z jazdy. Nie zapominamy przy tym o bezpieczeństwie i praktyczności użytkowania. Naszymi poradami staramy się ułatwić codzienną eksploatację samochodu.

MotoryzacyjnyBlog.pl
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
testy, porady, opinie o samochodach, aktualności

Input your search keywords and press Enter.