MotoryzacyjnyBlog.pl
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
  • Współpraca
  • Kontakt
Facebook
Instagram
YouTube
Twitter
MotoryzacyjnyBlog.pl
MotoryzacyjnyBlog.pl
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
  • Samochody
  • Używane

Japońskie auto do 10 tys zł

  • Bartosz
  • 15 grudnia 2016
  • 4 minute read
Japońskie auto do 10 tys. zł
Japońskie auto do 10 tys. zł
Udostępnij
Twittnij
Share
Share
Share

Postanowiłem przyjrzeć się rynkowi używanych samochodów. Padło na Japońskie auto do 10 tys. zł. Dlaczego akurat Japonia ? W tej cenie dostaniemy leciwe auto, a samochody z kraju kwitnącej wiśni uważam za najmniej awaryjne.

Poniższa lista to większość samochodów dostępnych na Polskim rynku aut używanych. Zatem zapraszam Cię do lektury.

JAPOŃSKIE AUTO DO 10 tys. zł – Zestawienie

Marka Daihatsu jest dość egzotyczna w naszym kraju. Japoński producent wszedł do Polski dopiero w 2009 r. W 2013 wycofał się z rynków w całej Europie.

Daihatsu Sirion II

Miejski samochód z segmentu B produkowany w latach od 2004 do 2010. Oferowany był tylko z silnikami benzynowymi. Najpopularniejszy z nich to 1.3 16V 87 KM. Użytkownicy chwalą go za dobry silnik i przestrzeń we wnętrzu. Narzekają zaś na słabe wyciszenie. W przypadku Daihatsu możemy mieć problem z niektórymi częściami zamiennymi.

Daihatsu Cuore

Mniejszy brat Siriona. Dostępny z jednym silnikiem benzynowym 1.0 70 KM, 3 cylindrowy. Za kwotę do 10 tys. zł możemy kupić rocznik 2007-2010

Honda Accord VI

Produkowana w latach 1998 – 2002. Największy wybór na rynku wtórnym mamy modeli z silnikiem benzynowym 1.8 136 KM. Jest to bardzo ceniony model ze względu na bardzo niską awaryjność. Problemem jest rdza.

Honda Civic VII

Najpopularniejsze silniki to 1.4i 90 KM lub 1.6i 110 KM, lub 1.7 diesel 100 KM konstrukcji Isuzu montowany także w oplach. Ta generacja Civica produkowana była w Anglii. Na szczęście jakość pozostała na bardzo wysokim poziomie. VII generacja chwalona jest za bardzo dużą przestrzeń wewnątrz. To Japońskie auto do 10 tys. nabędziemy z początku produkcji tj. lata 2001-2002. Jeśli Twój budżet na to pozwala to, polecam dołożyć ok. 2 000 zł i kupić bardziej zadbany egzemplarz. Niestety w tej generacji nie dostaniemy już prawdziwych wysokoobrotowych silników jak, chociażby 1.6 VTEC 160 KM

Honda Jazz II

Jak na segment B oferuje ponadprzeciętną ilość miejsca. Pamiętam, jak pierwszy raz miałem okazję przejechać się Jazzem II gen, byłem w ciężkim szoku, ile tam jest miejsca dla kierowcy i pasażerów. Do wyboru mamy dwa silniki benzynowe 1.2 78 KM lub 1.4 83 KM za 10 000 zł kupimy rocznik 2002 – 2003. Jest to bardzo poszukiwany model na rynku aut używanych, ze względu na bardzo małą awaryjność. Dlatego też jego ceny są wyższe niż innych aut z tego segmentu.

Mazda Premacy

Za kwotę do 10 tys. dostaniemy rodzinnego minivana z silnikiem 1.8 101 KM, rzadko pojawiają się wersje 2.0 131 KM lub diesel 2.0 101 KM. Najmniej awaryjny będzie silnik benzynowy.

Mazda 6 I

Oferuje bardzo duży wybór silników z mocami od 120 KM do 260 KM.
Najbardziej popularne to PB: 1.8 120KM, 2.0 141KM, ON: 2.0 136KM i 2.0 121KM. Użytkownicy narzekają na dosyć wysokie koszty utrzymania. Szóstka miała też problemy z rdzą.

Mazda 3 I

To Japońskie auto do 10 tys. nabędziemy w roczniku 2005. Dostępne silniki 1.6 diesel 109KM, 1.6 105KM są to najbardziej popularne i najlepsze do tego auta.

Mitsubishi Carisma II

Za 10 000 zł może nam się udać, kupić rocznik 2003. Najpopularniejsze silniki to benzynowe 1.8 116 KM oraz 1.8 GDI 125 KM, oraz diesel 1.9 TD 90 KM. Przy silniku GDI mamy wtrysk bezpośredni, tym samym zakładanie LPG staje się nieopłacalne.

Mitsubishi Colt VI

Za 10 000 zł kupimy rocznik 2004 może 2005, silniki najpopularniejsze to benzynowe 1.3 95 KM oraz diesel 1.5 DI-D 95 KM. Przy dużych przebiegach zaczynają pojawiać się uciążliwe usterki osprzętu, a naprawy są droższe niż w przypadku konkurencji.

Nissan Almera II generacji

Występowała w wersji sedan, hatchback oraz Tino (minivan). II generacja była bardzo popularna. Dostępne silniki benzynowe: 1.5 90KM i 98KM 1.8 114KM i 116KM. Najpopularniejsze diesle to 2.2 Di 114 KM i 1.5 dCi 82KM. Wersje benzynowe posiadają łańcuch rozrządu. Za 10 tys. zł kupimy rocznik 2003-4

Nissan Micra K12

Za 10 000 kupimy rocznik 2005-6. Najpopularniejsze silniki to benzynowe 1.2i 80KM oraz 1.4 88KM, z diesli najczęściej spotkamy 1.5 dCi 86KM. Jak na tak niewielkie auto oferuje bardzo dużo miejsca w środku. Pozycja za kierownicą jest wysoka, co na pewno docenią kobiety. Bardzo wdzięczne i bezawaryjne auto.

Nissan Primera P12

To auto za 10 tys. zł kupimy w roczniku 2003-4 Najpopularniejsze silniki 1.8i 116KM, 2.0i 140KM, 1.9 dCi 120KM. Kiedy pojawiła się na rynku II generacja Primery, wywołała sporo kontrowersji, szczególnie z powodu projektu deski rozdzielczej.

Sprawdź także: Podniesione kombi 4×4 – przegląd rynku aut nowych

Subaru Forester I

To niesamowite, że takie japońskie auto możemy mieć za 10 tys. zł.
Dostępne są tylko silniki benzynowe a najpopularniejszy to 2.0 125KM oraz 2.0 Turbo 170 KM. Zastosowano w nim rozwiązania z Subaru Imprezy. Jeżeli przyjdzie nam naprawiać Forestera, koszty będą niemałe. Na szczęści I generacja uchodzi na bezawaryjne auto.

Subaru Impreza I

Za 10 tys. kupimy rok 1999-2000. Dostępne są tylko silniki benzynowe o mocach od 90KM do 280KM. W tej cenie uda nam się kupić tylko 1.6 90 KM lub 95KM przy odrobinie szczęścia trafimy na jednostkę z napędem 4×4 1.8 4WD, 2.0 4WD. Problemem jest korozja jak w większości Japońskich samochodów z tego okresu.

Toyota Avensis I generacji

Kolejne Japońskie auto za 10 tys. zł, które warto kupić. Najpopularniejsze silniki na rynku używanym to 1.6 110KM, 1.9 110KM, 2.0 128KM oraz diesle 2.0 D-4D 110KM i 2.0TD 90KM. I generacja uchodzi za ponadprzeciętnie bezawaryjną. Właściwie wymieniać należy tylko części eksploatacyjne.

Toyota Aygo

Najmniejsza oferowana na rynku Toyota, produkowana od 2005 r. Została opracowana we współpracy z koncernem PSA. Dostępna tylko z silnikiem benzynowym 1.0 68KM

Toyota Corolla

Jeden z najpopularniejszych samochodów na świecie. Najczęściej spotykane silniki na rynku wtórnym to benzynowe 1.4 97KM i 1.6 110KM diesle to 1.4 D-4D 90KM i 2.0 D-4D 90KM lub 116KM.

Toyota Yaris

Za 10 tys. kupimy II generację, lecz z przebiegiem grubo ponad 200 tys. lub I generację w lepszym stanie. Polecam jednak kupić rocznik 2004-5 I generacji z silnikiem 1.0 68KM, 1.3 86KM lub diesel 1.4 DI 75KM.

Toyota RAV4

I generacji  dostępna była tylko z benzynowym silnikiem 2.0 129 KM. Największym atutem terenowej Toyoty jest stały napęd na cztery koła. Dostępna była wersja 3-drzwiowa, która oferowała mikroskopijny bagażnik 173 litry. Wersja 5-drzwiona oferowała 410 litrów.

Mam nadzieje, że powyższa lista pomoże w wyborze auta. Jeśli masz inną propozycję na Japońskie auto do 10 tys. zł lub cokolwiek pominąłem, koniecznie napisz w komentarzu.

Udostępnij
Twittnij
Share
Share
Share
Bartosz

  • Auto do 10 tys. zł
  • Honda
  • Mazda
  • Nissan
Przeczytaj również:
Zobacz
  • Porady

Pompa ABS – co może oznaczać jej usterka?

Zobacz
  • Artykuł Sponsorowany

NAJEM sposobem na użytkowanie aut marki SEAT i CUPRA

Zobacz
  • Artykuł Sponsorowany

Zalety wynajmu samochodów ciężarowych do firmy transportowej

Zobacz
  • Artykuł Sponsorowany

Samochody elektryczne marki Volkswagen w finansowaniu

Zobacz
  • Artykuł Sponsorowany

Zalety używanego Volkswagena Passata

Zobacz
  • Aktualności

Rynek aut używanych w 2022 – co się zmieniło i z czego to wynika?

Zobacz
  • Artykuł Sponsorowany

Dlaczego warto stosować auto detailing?

Zobacz
  • Aktualności

Co to jest filtr paliwa. Przyczyny awarii filtra paliwa. Jak i kiedy należy wymienić filtr paliwa.

2 comments
  1. Pingback: Dlaczego sprzedający cofa licznik ? - Motoryzacyjny Blog
  2. wycieraczkidoszyb pisze:
    17 stycznia 2017 o 07:49

    Nie będę obiektywny, bo jestem wielkim zwolennikiem Mazdy, ale z tego zestawienia oczywiście najlepszym wyborem jest Mazda 3. Pięknie się prezentuje, świetnie się prowadzi, a co najważniejsze koszty jej utrzymania są zdecydowanie niższe od innych modeli tego producenta. A patrząc już obiektywnie, to z całego zestawienia chyba Forester prezentuje się najlepiej.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook
Instagram
YouTube
Twitter
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Samochody elektryczne
  • Porady
  • Akcesoria
  • Polityka prywatności
  • Współpraca

Na MotoryzacyjnyBlog.pl znajdziesz porady dotyczące samochodów oraz ich eksploatacji. Przeczytasz tu również szczegółowe testy samochodów oraz raporty o nich. Publikujemy także wiadomości ze świata motoryzacji. W samochodach szukamy przede wszystkim, emocji i radości z jazdy. Nie zapominamy przy tym o bezpieczeństwie i praktyczności użytkowania. Naszymi poradami staramy się ułatwić codzienną eksploatację samochodu.

Input your search keywords and press Enter.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Ustawienia ciasteczekZgoda
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT