Authentic.
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
MotoryzacyjnyBlog.pl
MotoryzacyjnyBlog.pl
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
  • Aktualności

Porsche 911 Targa 4 i 4S 2020 wjeżdża do salonów [Cennik]

  • 19 maja 2020
  • Bartosz
Udostępnij
Twittnij
Share
Share
Share

Oficjalnie zaprezentowano, najnowszą generację modelu Porsche 911 Targa 2020. Dostępna będzie w dwóch wersjach, 4 i 4S. Samochód nawiązuje do modelu Targa z 1965 roku.

Nowe Porsche 911 Targa 4 i 4S ma, podobnie jak swój poprzednik z lat 60, charakterystyczny szeroki pałąk, ruchomą część dachu nad przednimi siedzeniami oraz panoramiczną tylną szybę. Złożenie lub rozłożenie dachu zajmuje tylko 19 sekund i realizowane jest w pełni automatycznie.

Porsche 911 Targa
Porsche 911 Targa, fot: Porsche

Typ nadwozia Targa został nieco zapomniany przez producentów. Spośród obecnie sprzedawanych samochodów o takim nadwoziu pierwsza na myśl przychodzi Mazda MX-5. Nieco szkoda, że producenci odchodzą od tego rodzaju nadwozia, ponieważ wygląda ono fenomenalnie. Szczególnie nowe Porsche 911 Targa.

Porsche 911 Targa 2020 – silnik

Porsche 911 Targa 4 napędzane jest przez 6-cylindrowy bokser z dwiema turbinami o pojemności 3 litrów. Generuje on moc 385 KM i 450 Nm momentu obrotowego. Pierwszą setkę osiąga w 4,2 sekundy. Wariant 911 Targa 4S ma 450 KM i 530 Nm i przyśpiesza w 3,6 sekundy do 100 km/h.

Napęd przekazywany jest za pośrednictwem 8-biegowej skrzyni automatycznej PDK. Wariant Targa 4S możemy zamówić z nową, 7-stopniową manualną skrzynią biegów. Występuje on tylko z pakietem Sport Chrono.

Porsche 911 Targa, fot: Porsche

Targa tylko z napędem na cztery koła

Porsche 911 Targa, dostępna jest w wariancie 4 i 4S tylko z napędem na obie osie. Jednostka sprzęgła i dyferencjału jest chłodzona wodą i otrzymała wzmocnione tarcze sprzęgła, co podnosi wytrzymałość oraz zdolność do przenoszenia wyższych obciążeń.

Systemy w Porsche 911 Targa 4 i 4S

911 Targa 2020 standardowo wyposażono w elektronicznie sterowany system adaptacyjnego tłumienia PASM (Porsche Active Suspension Management). Odpowiada za automatyczne dostosowywanie charakterystyki tłumienia amortyzatorów. Ręcznie możemy wybrać dwa tryby ustawień: Normal i Sport.

911 Targa 4S wyposażono również w układ Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Obejmuje on elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego ze zmiennym rozkładem momentu obrotowego. W wersji Targa 4 PTV występuje jako opcja.

Porsche 911 Targa, fot: Porsche

Na wyposażeniu znajdziemy system InnoDrive, czyli adaptacyjny tempomat analizujący drogę za pomocą danych z nawigacji i kamer, dobierający odpowiednią prędkość.

Ile kosztuje Porsche 911 Targa?

Nowe warianty Porsche 911 Targa będą obecne na rynku od sierpnia 2020 r. Ceny zaczynają się od 635 tys. zł za 911 Targa 4 oraz od 710 tys. zł za 911 Targa 4S.

Udostępnij
Twittnij
Share
Share
Share

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Facebook
Instagram
YouTube
Twitter
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Samochody elektryczne
  • Porady
  • Akcesoria
  • Polityka prywatności
  • Współpraca

Na MotoryzacyjnyBlog.pl znajdziesz porady dotyczące samochodów oraz ich eksploatacji. Przeczytasz tu również szczegółowe testy samochodów oraz raporty o nich. Publikujemy także wiadomości ze świata motoryzacji. W samochodach szukamy przede wszystkim, emocji i radości z jazdy. Nie zapominamy przy tym o bezpieczeństwie i praktyczności użytkowania. Naszymi poradami staramy się ułatwić codzienną eksploatację samochodu.

MotoryzacyjnyBlog.pl
  • Testy samochodów
  • Aktualności
  • Samochody
  • Elektromobilność
  • Porady
  • Akcesoria
testy, porady, opinie o samochodach, aktualności

Input your search keywords and press Enter.